Drupalcon Szeged árazás

Bejelentették a Szegedi Drupal konferencia árazását:
http://szeged2008.drupalcon.org/blog/announcing-pricing-drupalcon-szeged...


Júniusban € 80
Júliusban € 120
Augusztus 24.-ig € 160
A konferencia hetében € 200

Magyar pénztárcához picit sok a 80 euro, de elviselhető. Nem azt mondom, hogy nem éri meg, de biztosan lesz néhány ember akit visszatart majd a kb. 20.000 Ft.

De aki tehet szerintem jöjjön, biztosan nagyon hasznos lesz. Én már alig várom :)

Most hogy már vannak árak, szerintem napok kérdése és lehet regisztrálni.

5 hozzászólás

Én elég soknak találom.

Én elég soknak találom. Cégeknek van méretezve. Ha figyelembe veszed az utazást, szállást és az ottlét egyéb költségeit, akkor nem egy olcsó mulatság.

Aki ingyen akar jönni,

Aki ingyen akar jönni, megpróbálkozhat azzal, hogy felkeres néhány on-line vagy off-line médiát és felajánlja nekik, hogy ír egy részletes beszámolót az eseményről, ha cserébe kifizetik a beugrót.

Nem mondom, hogy könnyű menet ezt megszervezni, de szerintem kivitelezhető. Persze készülni kell arra, hogy a megkeresett média orgánumnak fogalma sem lesz, mi az a Drupal, és be kell nekik mutatni. Ehhez a legjobb muníció itt:
http://buytaert.net/tag/drupal-sites

A kihirdetésben is benne

A kihirdetésben is benne van, hogy ez négy napig legalább 4 párhuzamos előadást tartalmaz minden nap egyidőben, de a BoF szekció is szépen fel szokott töltődni akár 5-6 témával is egyidőben (ez időnként jobb, mint maguk az előadások).

Minden nap van ebéd és egész nap kávé és víz, valamint egy este party. Namost ezeknek a tiszta költségét összeadva több jön ki, mint 80 euró per fő, ezért vannak a támogatók, akik kitöltik a maradékot, hogy ne legyen veszteséges a rendezvény, és hogy ne kerüljön még többe a dolog.

De ha az olyan nehezen értékelhető dolgokat is hozzáadod, mint a kapcsolatépítés, vagy az, hogy egy-egy modul fejlesztőit rá tudod venni némi új funkció kódolására egy sörért, ami neked utána egy klienstől több mint 20 ezer forintot hozhat könnyedén, akkor szerintem elég jó üzlet :)

A "kapcsolatépítés" akár

A "kapcsolatépítés" akár egy új ügyfelet vagy munkahelyet is jelenthet, így nézve főleg megéri.

De egy, nem vállalkozó, nem alkalmazott, otthonról hobbiból fejlesztő diáknak sajnos tényleg sok lehet. Ezért írtam, hogy diákoknak a "tudósítok róla, fizessetek be" stratégia lehet a nyerő.